Hvilken warlock til cirkel?

Diskuter HORDES her.

Redaktør: Mads O

Besvar
Brugeravatar
Lysgaard
World Ender
Geografisk sted: Horsens

Hvilken warlock til cirkel?

Indlæg af Lysgaard » tors jun 23, 2016 7:12 am

Hej

Jeg vil igang med at bygge en cirkel liste, temaet skal være (vare)ulve som i skinwalkers og warpwolfs men jeg skal jo bruge en leder. Jeg har tænkt wurmwood eller kaya2?

Kan det overhovedet virke?

Warlock x
3 warpwolfs
2 Max skinwalkers m. UA
x warwolfs?

Hvad mangler der?

Hilsen Anders

esqulax
Scrap Thrall
Geografisk sted: Århus C

Re: Hvilken warlock til cirkel?

Indlæg af esqulax » fre jun 24, 2016 11:12 am

Hvis du gerne vil køre dobbelt skinwalkers så vil jeg klart anbefale dig at kigge på Emorvahna, hun er stadig rigtig glad for dem som hun også var i mk2.

Wurmwood synes jeg der virker som en enormt sej, men måske en anelse tricky warlock i mk3. Han tilbyder dog ikke skinwalkers noget specielt, så hvis du er opsat på at køre to units af dem så vil jeg ikke anbefale ham. Det samme med Ekaya.

Warpwolves er alle sammen virkelig gode, især stalkeren, så udover Bradigus som kun kan tage Wolds så tror jeg ikke vi har nogen warlocks som du ikke sagtens kan spille dem med.

Warwolves giver vidst ikke rigtig nogen mening hvis du ikke også spiller Reeves(som også er blevet rigtig gode i mk3), men så har du for meget infantry med hvis du samtidig spiller dobbelt skinwalkers.

Det kommer selvfølgelig alt sammen an på niveauet du har tænkt dig at spille på, og hvis det blot er til hygge spil med vennerne, hvor du går mere op i at have det sjovt end at vinde, så skal du selvfølgelig bare køre det som du synes er fedt :)

Besvar