Hjælp til solid liste 35-50 p

Diskuter HORDES her.

Redaktør: Mads O

Besvar
Pingo
Pyg Ace

Hjælp til solid liste 35-50 p

Indlæg af Pingo » søn sep 13, 2015 12:42 pm

Hej:)
Jeg søger hjælp til at lave en sollid (start liste) til min vens Legion hær...
Han har opkøbt en HEL del... Men er uerfarren i hvad der virker... Jeg tænker, at jeg her poster warlocks, som han har... Hvis nogen herinde gider komme med et bud på en "lækker liste" units og warbeasts... Som kunne være godt...

Warlocks:

P Thags
P Lylith
E Lylith
Bethayne & Belphagor
Saeryn
P Vayl
E Vayl

Brugeravatar
Lamoron
Worldfamousblogger
Geografisk sted: Århus C, Danmark

Re: Hjælp til solid liste 35-50 p

Indlæg af Lamoron » søn sep 13, 2015 1:23 pm

Thagrosh1 er en fin starter-caster der kan lidt af det hele. Man kan bruge lidt af hvert med ham, men en god kerne er 1x Scythean, 1x Carnivean og 1x Ravagore... tilsæt lidt support og et par lessers, og hvad der ellers lige fanger hans interesse, og så er det ikke helt i skoven.
Medlem af FROB.

Billede

Brugeravatar
Bronx
Bane Knight
Geografisk sted: Århus

Re: Hjælp til solid liste 35-50 p

Indlæg af Bronx » søn sep 13, 2015 2:41 pm

Hey

Jeg har selv lige skiftet min cryx hær ud med en legion hær og jeg valgte at starte med Thagrosh1 da han var ret lige til. Jeg er ikke nået til de andre warlocks du nævner, men pt leger jeg med 2 forskellige lister:

Thagrosh1
- Typhon
- Carnivean
- Scythean
- Naga
- Shredder
Max Warspear + ua
Annyssa Ryvaal
Shepherd
Shepherd

Den kan både slå hårdt og med en del sprays, er der også lidt til at håndtere noget infanteri. Warspears er brutale med +2 str fra Draconic blessing og kan fjerne infanteri såvel som heavies. Jeg har det godt med at fielde en unit, da jeg ofte synes at man hurtigt lige kan miste et beast. Der kræver det lidt mere at fjerne en unit på 6 med 8 liv som er spredt ud.
Shepherds er billigt Fury management der gør, at du kan have mange beast i gang på samme tid og Annyssa er nok en af mine favorit soloer. Med hendes light cavalry regler, kan hun være ret svær at fange og med evt "wraithbane" fra Naga, kan hun virkelig gøre skade på infanteri og soloer - endda light beasts. (Nogle foretrækker 2x Deathstalkers istedet for Annyssa)

Min alternative liste er:

Thagrosh1
- Carnivean
- Ravagore
- Scythean
- Naga
- Shredder
Max. Warspears + ua (overvejer selv at prøve Raptors)
Annyssa Ryvaal
Shepherd
Shepherd
Forsaken

Hvor liste 1 er ret meget in-your-face melee, er denne liste mere ranged baseret. Jeg har lavet listen da jeg ikke kan finde ud af, om Typhon er for dyr og samtidigt gad jeg bare godt prøve mine Raptors.

Det er hvad jeg bruger pt. Så kan du jo prøve dem hvis du har lyst, og evt ændre dem så de passer til din egen spille stil :)

Besvar