Gremlin Swarm

Diskuter HORDES her.

Redaktør: Mads O

Besvar
Brugeravatar
Egern
Lich Lord
Indlæg: 1462
Tilmeldt: fre jun 15, 2012 10:04 pm
Geografisk sted: Århus - Danmark

Gremlin Swarm

Indlæg af Egern » tors jun 11, 2015 9:22 am

Billede
Er det for sjov?
Har malet Trollbloods, Mercenaries, Legion og Retribution - se mit forsøg her

Brugeravatar
elflord
World Ender
Indlæg: 2547
Tilmeldt: søn jun 22, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Næstved

Re: Gremlin Swarm

Indlæg af elflord » tors jun 11, 2015 1:41 pm

Forstår den simpelthen ikke.

* 1 model til 2pts som skal i Nærkamp med en Warjack for at kunne noget som helst. (dvs. ubrugelig mod Hordes)
* Mischief giver en tilfældig effekt og kun hvis modellen overlever til Jacken aktiverer, så det er på niveau med totalt ubrugeligt.
* Ser man bort fra Mischief, så har den 8" thread range med 0" meelee thread

Det lyder imponerende ekstremt dårligt.

Kræver dog et magisk angreb for at dø, men den dør så også rigtig nemt til et enkelt skud.........
Aka: Karsten W Bang
Warmachine & Hordes Android App: IronGrudge.

Brugeravatar
dickovdk
Bane Thrall
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre aug 23, 2013 8:22 pm
Geografisk sted: Greve

Re: Gremlin Swarm

Indlæg af dickovdk » tors jun 11, 2015 1:48 pm

Well ja og nej.

1) Kræver Magical Weapons for at røre den.
2) Dens angreb er IKKE et angreb men en action, dvs den bliver ALDRIG Corporeal.
3) Den gør automatisk 4-6 i skade på en jack uden at kaste terningerne for at ramme - desuden vælger du hvor du vil ramme.

Er det situationsafhængigt, jovist men kan være rimeligt ondt tænker jeg!
Johnny Dickov Fagerberg

Brugeravatar
Egern
Lich Lord
Indlæg: 1462
Tilmeldt: fre jun 15, 2012 10:04 pm
Geografisk sted: Århus - Danmark

Re: Gremlin Swarm

Indlæg af Egern » tors jun 11, 2015 1:51 pm

Tja den har stealth og incorp... det er sgu lidt træls at håndtere...
Selvom den ikke har noget melee våben er den jo stadig DEF18 mod skydende når den har løbet op til en 'jack...

Men ja den er mærkelig og tilføjer et element af ekstrem randomness synes jeg... "roll a d3"-effect hører bare ikke til her imo
Har malet Trollbloods, Mercenaries, Legion og Retribution - se mit forsøg her

Brugeravatar
dickovdk
Bane Thrall
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre aug 23, 2013 8:22 pm
Geografisk sted: Greve

Re: Gremlin Swarm

Indlæg af dickovdk » tors jun 11, 2015 2:07 pm

Egern skrev:Men ja den er mærkelig og tilføjer et element af ekstrem randomness synes jeg... "roll a d3"-effect hører bare ikke til her imo
Jeg ser slet ikke den effekt som værende våbnet. Det er en bonus at det kan stoppe CoC Focus flow hvis man er heldig men ala mit elskede tough så random er KUN bonus, og ikke hvad man skal bygge noget ud fra. De 4-6 i skade kan hurtig være til gene for en light jack. Og hvordan fungere det med RETs forcefields - må man stadig "gå" direkte igennem - så er det pludselig rigtig godt
Johnny Dickov Fagerberg

Brugeravatar
Egern
Lich Lord
Indlæg: 1462
Tilmeldt: fre jun 15, 2012 10:04 pm
Geografisk sted: Århus - Danmark

Re: Gremlin Swarm

Indlæg af Egern » tors jun 11, 2015 2:19 pm

Jeg ser helt sikkert den anden effekt som en langt farligere ting for spillet... desuden er det en 14" threat fremfor 8"...
Potentielt 6 skade kan være fint og mod nogle få ting kan det fjerne et våben eller en arcnode... men med 8" threat er det til at komme udenom hvis man overhovedet er bange for det...
Har malet Trollbloods, Mercenaries, Legion og Retribution - se mit forsøg her

ESSO
Bane Knight
Indlæg: 503
Tilmeldt: tirs aug 03, 2010 10:29 pm
Geografisk sted: Tølløse,Holbæk

Re: Gremlin Swarm

Indlæg af ESSO » tors jun 11, 2015 3:27 pm

Og det er en endnu en model Fatty (Rakesh) kan bruge som Arcnode som ikke tager skade af det.
Andreas ESSO Jensen

Min manglende perfekte stavning, gør ikke mine argumenter invalide. ;)

Besvar