Warmachine & Hordes - 3. edition

Information og debat om turneringer og arrangementer.

Redaktør: Hjelmen

Brugeravatar
Nixon
Battlegroup Far
Geografisk sted: Aarhus

Re: Warmachine & Hordes - 3. edition

Indlæg af Nixon » ons apr 20, 2016 4:12 pm

Fedt skrevet Darwin. Må dine ønsker gå i opfyldelse.

Roofs
Pyg Ace

Indlæg af Roofs » ons apr 20, 2016 7:15 pm

Hej Folkens - Er der nogen der har kendskab til events i Danmark i halen på udgivelsen af 3. ed.? Kunne være meget fedt at mødes og fejre det i fællesskab, prøve de nye regler af og sådan, når nu man ikke er med til Lock&Load...
Tage

Brugeravatar
Nixon
Battlegroup Far

Indlæg af Nixon » ons apr 20, 2016 7:35 pm

Jeg overvejer at stable noget på benene, men har ikke lagt mig fast på noget. Det bliver dog ikke et event over to dage. Og højst sandsynligt først sidst i juli.

Brugeravatar
Kris
Dragon Father

Indlæg af Kris » ons apr 20, 2016 8:54 pm

insider med kort til nogle modeller i MK3. http://privateerpress.com/community/pri ... 04-20-2016

Brugeravatar
Egern
Lich Lord
Geografisk sted: Århus - Danmark

Indlæg af Egern » ons apr 20, 2016 10:23 pm

Fuck yeah :)

At bemærke - der er nu både 1/2", 1" og 2" reach :)
Har malet Trollbloods, Mercenaries, Legion og Retribution - se mit forsøg her

Brugeravatar
Gil
Press Ganger
Geografisk sted: København

Indlæg af Gil » ons apr 20, 2016 10:38 pm

Roofs skrev:Hej Folkens - Er der nogen der har kendskab til events i Danmark i halen på udgivelsen af 3. ed.? Kunne være meget fedt at mødes og fejre det i fællesskab, prøve de nye regler af og sådan, når nu man ikke er med til Lock&Load...
Tage
Vi har tænkt os at lave noget release event i Fanatic, men mere end det kender jeg ikke til.
Pressganger og DM arrangør.
Jeg dækker hele Sjælland.

Brugeravatar
Mads O
The Ravenous
Geografisk sted: Århus N

Indlæg af Mads O » man apr 25, 2016 6:39 pm

Ja, mon ikke vi kan lave lidt røre i andedammen i det ganske danske land?
Jeg er da ikke et sekund i tvivl om at "nogen" nok skal lave en eller anden form for arrangement i Einherjerne (hashtag darwin), så vi på bedste vis får fejret denne nyudgivelse.

Jeg har da i alle fald en ganske lang ønskeliste over ting jeg godt kunne tænke mig ændret i den kommende version, hvoraf der er en del overlap med det som Martin skriver. Men det vil jeg skåne jer alle for i denne omgang, da de fleste sikkert kan gætte hvad mange af punkterne har som omdrejningspunkt (hint: det har for det meste små baser...;))

Men jeg er da om ikke andet ganske begejstret for nyheden om en ny version. Det kan da ikke blive andet end godt. Jeg kan da i alle fald lægge ud med det åbenbart en anelse kontroversielle: "Premeasuring? Hells yeah!"
IRL: Mads Ole Gaardsted
Mads O skrev: Det har jeg aldrig sagt.

Brugeravatar
Darwin
Pyg Ace
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Darwin » tirs apr 26, 2016 8:12 am

Mads O skrev:Ja, mon ikke vi kan lave lidt røre i andedammen i det ganske danske land?
Jeg er da ikke et sekund i tvivl om at "nogen" nok skal lave en eller anden form for arrangement i Einherjerne (hashtag darwin), så vi på bedste vis får fejret denne nyudgivelse.

Jeg har da i alle fald en ganske lang ønskeliste over ting jeg godt kunne tænke mig ændret i den kommende version, hvoraf der er en del overlap med det som Martin skriver. Men det vil jeg skåne jer alle for i denne omgang, da de fleste sikkert kan gætte hvad mange af punkterne har som omdrejningspunkt (hint: det har for det meste små baser...;))

Men jeg er da om ikke andet ganske begejstret for nyheden om en ny version. Det kan da ikke blive andet end godt. Jeg kan da i alle fald lægge ud med det åbenbart en anelse kontroversielle: "Premeasuring? Hells yeah!"
Vi er jo ved at flytte til nye lokaler ( Rytterknægten, 8210 Aarhus, kig ind! ) hvilket vi bliver færdige med næste weekend. Derefter skal jeg lige se kapaciteten an før jeg stabler noget på benene, men jeg vil gerne love at vi holder en eller anden form for arrangement i forbindelse med lanceringen af mkIII. Det kunne være fedt at spille før turneringsresultaterne fra de store events begynder at vise os hvordan de "rigtige" lister skal se ud ;)

Brugeravatar
Nixon
Battlegroup Far

Indlæg af Nixon » tirs apr 26, 2016 8:26 am

Har lige læst på Facebook at reach ikke længere findes i spillet og at Zuriel har 2" melee range. Kilde: Dough Hammilton.

@Darwin, sig til hvis du får brug for hjælp!

Brugeravatar
Mads O
The Ravenous

Indlæg af Mads O » tirs apr 26, 2016 11:43 am

Darwin skrev:
Mads O skrev:[...]Jeg er da ikke et sekund i tvivl om at "nogen" nok skal lave en eller anden form for arrangement i Einherjerne (hashtag darwin), så vi på bedste vis får fejret denne nyudgivelse.[...]
Vi er jo ved at flytte til nye lokaler ( Rytterknægten, 8210 Aarhus, kig ind! ) hvilket vi bliver færdige med næste weekend. Derefter skal jeg lige se kapaciteten an før jeg stabler noget på benene, men jeg vil gerne love at vi holder en eller anden form for arrangement i forbindelse med lanceringen af mkIII. Det kunne være fedt at spille før turneringsresultaterne fra de store events begynder at vise os hvordan de "rigtige" lister skal se ud ;)
Det var nu egentlig ment som et inklusivt "nogen". Som i "hvis ikke du gør det, så gør jeg det sikkert".
Vi lavede et tilsvarende arrangement i FROB da Mk II udkom. Og det kræver ikke så meget topstyring, hvis bare man beder folk om at dukke op med et eller andet de gerne vil spille med. Så ordner resten sig selv derfra.

Brugeravatar
spinnd
Dragon Father
Geografisk sted: Silkeborg

Indlæg af spinnd » fre maj 06, 2016 6:50 am

Nøj sikke en appetizer for Skorne.

http://privateerpress.com/community/pri ... 05-05-2016

Mordikaar er da blevet endnu mere badass.
FAD: exSkorne - Retribution - exCryx - exLegion - Pirater på vej
PaintFAD: Ovenstående plus Legion, Trollblood, Khador, Cygnar, CSM og Tyranid.

Brugeravatar
spinnd
Dragon Father
Geografisk sted: Silkeborg

Indlæg af spinnd » tirs jun 14, 2016 4:24 pm

Bliver der en mk3 regeltråd, hvor man kan kommentere nyt i reglerne?

Tror jeg har spottet en ændring ved Throw.
Nu kan man ikke kaste i en vilkårlig retning, men kun directly away eller efter target model.
FAD: exSkorne - Retribution - exCryx - exLegion - Pirater på vej
PaintFAD: Ovenstående plus Legion, Trollblood, Khador, Cygnar, CSM og Tyranid.

Brugeravatar
Mads O
The Ravenous

Indlæg af Mads O » tirs jun 14, 2016 5:02 pm

spinnd skrev:Bliver der en mk3 regeltråd, hvor man kan kommentere nyt i reglerne?

Tror jeg har spottet en ændring ved Throw.
Nu kan man ikke kaste i en vilkårlig retning, men kun directly away eller efter target model.
Mjaeh. Det kan der da godt.
Jeg kan starte med at tyvstjæle en tråd fra PPs forum med en opsummering, om ikke andet. Så det gør jeg da lige.

Besvar